46,5055$% 0.05
52,7765€% -0.31
6.073,36%-1,13
10.078,00%-1,27
40.138,00%-1,25
4.059,67%-1,25
14.401,12%-0,95
฿%
Ξ%
$%
16:28
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye Raylı Sistem Araçları Sanayi AŞ (TÜRASAŞ) Sivas Bölge Müdürlüğü’nde çatı tipi güneş enerjisi santrali kurulum çalışmalarının başladığını duyurdu. Bu santralin yıllık 4.5 milyon kilovatsaat elektrik üreteceğini belirten Uraloğlu, bu miktarın yaklaşık bin hanenin yıllık elektrik ihtiyacına denk geldiğini vurguladı. Projeyle birlikte TÜRASAŞ Sivas yerleşkesinin elektrik ihtiyacının tamamının yenilenebilir enerji kaynaklarından karşılanacağını ifade etti. Uraloğlu, stratejik öneme sahip askeri tank taşıma ve yakıt ikmal vagonları ile diğer yük vagonlarının bu fabrikada güneş enerjisi kullanılarak üretileceğini belirtti. Daha önce TÜRASAŞ Sakarya Bölge Müdürlüğü’nde de benzer bir yatırımın hayata geçirildiğini ve tesisin üretime başladığını hatırlatan Uraloğlu, elde edilen enerjinin Milli Hızlı Tren, Gaziray ve diğer demir yolu araçlarının üretiminde kullanıldığını sözlerine ekledi.
Fotoğraf: MALATYA BÜYÜKŞEHİR HABER
Yapay Zeka Rekabetinde Sosyal Medya Savaşları
1
Türkiye’nin İHA Teknolojisi İsrail Basınında Gündem Oldu: ‘Gökyüzünde Türk Yumruğu’
35113 kez okundu
2
Çekmeköy’de Okulda Bıçaklı Saldırı: 2 Öğretmen ve 1 Öğrenci Yaralandı
4361 kez okundu
3
Papa 14. Leo’dan Orta Doğu ve İran İçin Acil Barış Çağrısı: Şiddet Sarmalını Durdurun!
929 kez okundu
4
TOKİ Kura Heyecanı Ankara, İzmir, Hatay ve Muğla’ya Taşınıyor
680 kez okundu
5
Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım Rüşvet İddiasıyla Gözaltına Alındı
680 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
✅ İçerik Koruması Aktif